Heb je vragen? Kijk dan of het antwoord te vinden is bij een van de onderstaande meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan helpen de experts van onze klantenservice jou graag verder.
Je kunt eenvoudig een afspraak inplannen via onze website. Selecteer jouw merk op de reparatie pagina en ga vervolgens naar jouw toestel. Je kunt nu de gewenste reparatie selecteren en direct een afspraak maken. Lukt het niet? Dan kan telefonisch een afspraak inplannen via 085 30 33 583.
In verband met het Corona virus werken we momenteel alleen op afspraak. Selecteer online een reparatie en je ziet direct het eerst beschikbare tijdstip. Heb je vragen? Dan kun je altijd bellen of mailen.
Bij Telefoonglaasje werken we indien mogelijk met originele onderdelen. Als originele onderdelen niet verkrijgbaar zijn kiezen we altijd voor de best haalbare kwaliteit onderdelen. Apple is de enige fabrikant die het niet mogelijk maakt om originele onderdelen rechtstreeks te kopen. Voor Apple reparaties kiezen we daarom voor de best haalbare kwaliteit onderdelen die uit originele iPhones zijn gehaald.
Wij geven standaard 3 maanden garantie op vervangen onderdelen. Het is belangrijk om te weten dat garantie niet geldt bij barsten of vlekken in het lcd, valschade of waterschade.
Het kan zo zijn dat we de reparatie nog niet online hebben staan. Je kunt onze experts altijd even bellen om te vragen of we de gewenste reparatie kunnen uitvoeren. Dit kan op 085 30 33 583.
Je vind Telefoonglaasje op industrieterrein Ekkersrijt, om de hoek bij IKEA Eindhoven. Ons adres is: Ekkersrijt 4415, 5692 DL, Son en Breugel.
Je betaalt pas na de reparatie. Je kunt bij ons betalen met pinpas, creditcard of contant geld.